Darmowa dostawa i 100 dni na zwrot

Oferta: Wybierz 2 akcesoria gratis

Chcesz się z nami skontaktować?

Odpowiadamy w możliwie najkrótszym czasie – przez całą dobę!

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę znaleźć potwierdzenie mojego zamówienia?

Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia swojego zamówienia, najpierw sprawdź folder Spam w swojej skrzynce odbiorczej.

Jeśli nie znajdziesz go tam, skontaktuj się z nami, aby otrzymać je ponownie.

Gdzie znajdę fakturę VAT za moje zamówienie?

Fakturę za zakupiony towar wysyłamy pocztą elektroniczną po zrealizowaniu zamówienia. Sprawdź w skrzynce odbiorczej lub folderze Spam.

Jeśli nie znajdziesz jej tam, skontaktuj się z nami, aby otrzymać fakturę ponownie.

Jak mogę śledzić paczkę?

Kiedy produkt opuszcza nasz magazyn, przesyłamy klientowi link do śledzenia paczki – pocztą e-mail lub SMS-em. Użyj tego linka do śledzenia paczki.

Standardowo dostawa produktu trwa od 1 do 2 dni po opuszczeniu magazynu.

Jak mogę zwrócić produkt?

Proces zwrotu jest prosty i darmowy. Jeśli chcesz zwrócić produkt, skorzystaj z etykiety zwrotnej załączonej do produktu.

Ile czasu trwa przetworzenie zwrotu?

Zwrot pieniędzy odbywa się automatycznie przy użyciu tej samej metody płatniczej, z której skorzystano do opłacenia zamówienia. Pieniądze zwracamy w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu.

Czy produkty Zeeksack są ekologiczne?

Produkty Zeeksack są ekologiczne, gdyż wyprodukowano je z poliestru z recyklingu, co pozwala zmniejszyć ilość odpadów z tworzyw sztucznych. Nasze produkty są impregnowane środkami bez fluorowęglanów i szkodliwych chemikaliów, np. PFAS, dzięki czemu są bezpieczniejsze dla środowiska i ludzi. Materiał jest wodoodporny i mocny, co wpływa na jakość produktu i jego trwałość.

Kontakt