Najczęściej zadawane pytania
Gdzie mogę znaleźć potwierdzenie mojego zamówienia?
Gdzie mogę znaleźć potwierdzenie mojego zamówienia?
Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia swojego zamówienia, najpierw sprawdź folder Spam w swojej skrzynce odbiorczej.
Jeśli nie znajdziesz go tam, skontaktuj się z nami, aby otrzymać je ponownie.
Gdzie znajdę fakturę VAT za moje zamówienie?
Gdzie znajdę fakturę VAT za moje zamówienie?
Fakturę za zakupiony towar wysyłamy pocztą elektroniczną po zrealizowaniu zamówienia. Sprawdź w skrzynce odbiorczej lub folderze Spam.
Jeśli nie znajdziesz jej tam, skontaktuj się z nami, aby otrzymać fakturę ponownie.
Jak mogę śledzić paczkę?
Jak mogę śledzić paczkę?
Kiedy produkt opuszcza nasz magazyn, przesyłamy klientowi link do śledzenia paczki – pocztą e-mail lub SMS-em. Użyj tego linka do śledzenia paczki.
Standardowo dostawa produktu trwa od 1 do 2 dni po opuszczeniu magazynu.
Jak mogę zwrócić produkt?
Jak mogę zwrócić produkt?
Proces zwrotu jest prosty i darmowy. Jeśli chcesz zwrócić produkt, skorzystaj z etykiety zwrotnej załączonej do produktu.
Ile czasu trwa przetworzenie zwrotu?
Ile czasu trwa przetworzenie zwrotu?
Zwrot pieniędzy odbywa się automatycznie przy użyciu tej samej metody płatniczej, z której skorzystano do opłacenia zamówienia. Pieniądze zwracamy w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu.
Czy produkty Zeeksack są ekologiczne?
Czy produkty Zeeksack są ekologiczne?
Produkty Zeeksack są ekologiczne, gdyż wyprodukowano je z poliestru z recyklingu, co pozwala zmniejszyć ilość odpadów z tworzyw sztucznych. Nasze produkty są impregnowane środkami bez fluorowęglanów i szkodliwych chemikaliów, np. PFAS, dzięki czemu są bezpieczniejsze dla środowiska i ludzi. Materiał jest wodoodporny i mocny, co wpływa na jakość produktu i jego trwałość.